You are not logged in.

Dear visitor, welcome to War 2 Glory Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Zatopek

Corporal

• "Zatopek" has been banned
  • "Zatopek" started this thread

Date of registration: Dec 20th 2015

• Send private message

1

Wednesday, December 23rd 2015, 3:49pm

Esto Ya Es El Colmo

Todos mis oficiales a nivel 100 han perdido la experiencia, incluyendo mis generales. Tenia uno de mis generales con 52 millones de experiencia para cuando estuviese algo mas suelto de diamantes subirle las estrellas. Ahora que? Todo el trabajo al garete? Ademas me han muteado 24horas por realizar criticas sobre el juego!!! Yo esto no lo veo normal la verdad! Si soporte lee esto, solo quisiera decirles que para hacer las cosas mal, a prisa y corriendo para eso no se hacen! Bueno...no tengo nada mas que decir, solo espero que no me cueste este comentario del foro un baneo, porque segun he escuchado por ahi ya ha habido alguno en el servidor ingles. Saludos

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook